Natalia Mińska

press to zoom

press to zoom
1/1

Jestem doulą (towarzyszę w przygotowaniach okołoporodowych i porodach), i instruktorka jogi. Uwielbiam pracę z kobietami i jogę, którą praktykuję od 12 lat, a od 2 lat również jej uczę. Uważam, że praca z ciałem to doskonałe narzędzie do poznania siebie i poprawy jakości swojego życia na wielu poziomach. Zarażam swoją pasją, optymizmem i energią.

Joga dla kobiet w ciąży - przygotuj ciało i umysł do porodu.

 

Joga dla kobiet w ciąży - przygotuj ciało i umysł do porodu.

 

Świadomość ciała i świadomość swoich potrzeb to kluczowe elementy składające się na dobry poród.

Celem praktyki jogi podczas ciąży jest utrzymanie dobrej kondycji fizycznej i zachowanie równowagi psychicznej przyszłej matki.

Co jeszcze daje praktyka jogi?
- wzmacnia mięśnie wokół kręgosłupa,
- pozwala uporać się z ciążowymi dolegliwościami jak nudności, zgaga, opuchlizna nóg, ból kręgosłupa,
- przygotowuje mięśnie krocza do porodu,
- relaksuje,
- uczy panowania nad oddechem,
- daje kobiecie poczucie aktywnego i świadomego przygotowania do porodu.

 

Na zajęcia jogi zapraszamy wszystkie przyszłe mamy po ukończonym 14 tygodniu, niezależnie od swojej kondycji.

Joga w ciąży to łagodna, relaksacyjna praktyka, z której korzyści może czerpać każda kobieta w ciąży.