Nasz Zespół

Katarzyna Peka

"Im więcej wypuszczasz, tym więcej masz w sobie przestrzeni. Im więcej masz w sobie przestrzeni, tym więcej doświadczasz wolności".


Jogę praktykuje od 19-u lat, a od 14-u lat dzieli się swoim doświadczeniem z innymi, wykorzystując metodę Iyengara (Junior Intermediate II), Ashtanga jogę, jogę powięziową oraz inne metody jogi. Przez dwa lata studiowała arte-terapię, ukończyła kurs dramy stosowanej, masażu tajskiego i kurs regresingu. Obecnie szkoli się w metodzie TRE.
Ceni sobie budowanie struktury i wychodzenie poza strukturę, dla pełniejszego odczuwania i doświadczania siebie.

Dariusz Zelis

Nie potrzebujesz niczego wyrzekać się aby osiągnąć samorealizację - to czego potrzebujesz, to dostrzec duszę we wszystkim.

Swamiji Paramahamsa Hariharananda

Joga wg Iyengara, Kundalinii Yoga wg Yogi Bhajana, Yoga i Kundalinii Tantra wg Satyanandy, podstawy Naada Yogi oraz Kriya Yoga, tak kształtowała się moja edukacja jogiczna. Cały czas odkrywam piękno każdej z tych tradycji. Są dla mnie jak płatki tego samego kwiatu - kwiatu jogi. W praktyce własnej i nauczaniu eksploruję je, łączę, przeplatam w kierunku lotosowej pełni.

Cecylia Pięta

Certyfikowana terapeutka dźwiękiem. Szkoliła się w Hiszpani w ASSOCIATION of SOUND THERAPY. Ukończyła również 4 stopnie masażu dźwiękiem metodą Petera Hessa.
Lubi czasem pograć na gitarze i pośpiewać.
Podczas koncertów w podróż do wnętrza zabierze Was dźwiękami mis kryształowych, tybetańskich, bębna szamańskiego, fletu i innych przepięknych instrumentów. W stanie głębokiego relaksu, uruchomicie własne psychofizyczne procesy uzdrawiania.

Natalia Mińska

Jestem doulą (towarzyszę w przygotowaniach okołoporodowych i porodach), i instruktorka jogi. Uwielbiam pracę z kobietami i jogę, którą praktykuję od 12 lat, a od 2 lat również jej uczę. Uważam, że praca z ciałem to doskonałe narzędzie do poznania siebie i poprawy jakości swojego życia na wielu poziomach. Zarażam swoją pasją, optymizmem i energią.

Joga dla kobiet w ciąży - przygotuj ciało i umysł do porodu.

 

Świadomość ciała i świadomość swoich potrzeb to kluczowe elementy składające się na dobry poród.

Celem praktyki jogi podczas ciąży jest utrzymanie dobrej kondycji fizycznej i zachowanie równowagi psychicznej przyszłej matki.

Na zajęcia jogi zapraszamy wszystkie przyszłe mamy po ukończonym 14 tygodniu, niezależnie od swojej kondycji.

Joga w ciąży to łagodna, relaksacyjna praktyka, z której korzyści może czerpać każda kobieta w ciąży.

Patrycja Miładowska

Jogę odkryłam dla siebie 17 lat temu. Najpierw ucząc się z małej książki autorstwa Lecha Kulmatyckiego
i wykonując asany samodzielnie w domu. Potem przyszedł czas na praktykę u doświadczonych nauczycieli. Aktualnie jestem w trakcie kursu nauczycielskiego wg metody BKS Iyengara u Konrada Kocota i Kasi Złotkowskiej.
Joga pozwala mi świadomie, z wrażliwością pracować z ciałem, oddechem i umysłem.

To w jodze odnajduję równowagę, spokój, przestrzeń
i siłę

Natalia Nowak

Z wykształcenia jestem geografką, która po 10 latach pracy w firmach handlowych przeorganizowała swoje życie zawodowe i przekuła swoje pasje w zawód. Uwielbiam dynamikę pracy fotografa, spotkania z ludźmi i towarzyszenie im w najpiękniejszych chwilach w życiu. To samo dzieje się kiedy wchodzę na matę.

 

Na pierwsze zajęcia jogi wybrałam się w 2008 r. i od razu poczułam że jest to niesamowicie wciągająca forma ruchu. Od tamtego momentu poznałam wiele styli w jodze, bardzo mnie inspirują we własnej praktyce. Ale to różnorodność i swoboda Vinyasa Yogi jest tym co mnie totalnie pochłonęło i chcę przekazywać dalej.

Joga pozwoliła mi poznać swoje ciało, jego ograniczenia, łagodnie przejść przez okres ciąży, żyć coraz zdrowiej i świadomiej.

Żaneta Urbanowicz

Gdy miałam 9 lat, trafiła w moje ręce skromna książka o jodze Christiny Brown. Wtedy zaczęła się moja fascynacja jogą, jej pięknem, precyzją, ponadczasowym przekazem i jej ilością narzędzi do samorozwoju. Ta fascynacja trwa do dzisiaj. Praktykuję od roku 2009, a nauczam od roku 2015. Od 2020 jestem na kursie nauczycielskim jogi Iyengara u Romka Grzeszykowskiego w Krakowie. W 2016 otrzymałam dyplom ukończenia studiów podyplomowych w Chorzowie na kierunku „Joga w profilaktyce i terapii”. W 2012 ukończyłam roczny kurs instruktorski w Stowarzyszeniu Jogi Akademickiej w Częstochowie pod kier. Janusza Szopy i zostały mi wydane przez TKKF w Toruniu uprawnienia instruktora rekreacji ruchowej ze specjalnością hatha joga. Posiadam dyplom II stopnia masażu tajskiego wydany przez Alfonso Cazenave. Regularnie uczestniczę na warsztatach nauczycieli seniorów, takich jak np. Eyal Shifroni, którego nauczanie jest mi najbliższe. B.K.S. Iyengar powiedział: "Jak oszlifowany diament, którego każda ścianka odbija światło innej barwy, podobnie słowo joga wyraża różne odcienie znaczeń i odzwierciedla różnorodność ludzkich usiłowań, w celu uzyskania wewnętrznego spokoju i szczęścia." Na swoich zajęciach staram się pokazywać uczniom, jak wiele znaczeń może mieć jedna pozycja jogi.

Michał Gutkowski

Joga jest dla mnie budowaniem relacji. Relacji
z samym sobą i ze światem. Uczeniem się swojego ciała, obserwowaniem swoich myśli i emocji oraz rozpoznawaniem pragnień mojego serca.
To przepiękna, momentami trudna, wędrówka ku zdrowiu, szczęściu i prawdzie. To zanurzanie się
w obecności i rozpoznawanie jedności ze wszystkim co jest. 

 

5 lat praktyki zaprowadziło mnie w miejsce w którym zapragnąłem zostać nauczycielem. Chcę dzielić się z innymi moją wędrówką i wspierać doświadczeniem, które zebrałem. Na mojej drodzę oprócz wspaniałych nauczycieli jogi, stanęli również szamani, terapeuci i artyści. Ten miks pozwolił wypracować mój własny styl nauczania oscylujący wokół pracy z ciałem, pogłębianiu relacji z naturą i odkrywaniu duchowości w codziennym życiu. Zapraszam Cię na podróż w głąb siebie, do Twojej osobistej prawdy i pełni potencjału. 

 

Kursy: 

200hr Yoga Alliance Registered Teacher Training (10.2020)

Adriana Prętka

"Twoje ciało jest w przeszłości. Twój umysł w przyszłości. W jodze łączą się razem w teraźniejszości."

                          BKS Iyengar

Z wykształcenia jestem filologiem, studiowałam także psychologię oraz inżynierię oprogramowania. Na co dzień pracuję w firmie IT dbając o jakość oprogramowania.
Z jogą zetknęłam się w 2006 roku w ramach rehabilitacji. Nie spodziewałam się że zaprzyjaźnimy się na dłużej. Zupełnie niepostrzeżenie joga stała się ważną częścią mojego życia. Znalazłam w niej wytchnienie od codziennego zabiegania, spokój, uważność, odkrywanie siebie na nowo. Zafascynowała mnie jej wszechstronność i różnorodność, holistyczność podejścia oraz możliwości terapeutyczne.
Zajęcia zaczęłam prowadzić w 2016 roku; jestem certyfikowanym nauczycielem metody IyengaraB.. Jogiczną praktykę pogłębiam uczestnicząc w warsztatach doświadczonych nauczycieli z Polski i zza granicy.
Lubię prowadzić zajęcia dla początkujących - obserwować jak ciała budzą się z uśpienia i oąywiająca energia przepływa coraz swobodniej i coraz głębiej.
Wolny czas chętnie spędzam na warsztatach jogi i spotykaniach się z przyjaciC3Emi. Odpoczywam najlepiej na długich spacerach z dala od cywilizacji lub ...na kanapie czytając dobre książki.